snart är allt i tystnad bortglömt

Fre 11 nov 2005 23:14
Övrigt, 20 läsare totalt


14.47


men herregud :|
svenskaprovet. det var helt sjukt! hon förväntade sig att vi skulle skriva om alla epoker. tid, tankar och idéer, författarna och deras verk och vad som var utmärkande för just den epoken. mm. och allt detta på en timme. hon är ju sjuk! fan jag fick hjärnsläpp och blandade ihop upplysningen och barocken, skrev att det var på barocken som många var ateister och allt det där, när det var på upplysningen. fan :( och så glömde jag vad allas böcker hette, och vad författarna hette. det blev helt svart! jag tog inte ens med francios villon :| och inte han, jonathan swift (eller vad han nu heter) som skrivit gullivers resor.. och jag skrev jättelite om bellman. faaan! jag som jobbar för ett mvg i svenska.. nu lär det va kört :/

jaoo. geografin var rätt skoj. läraren när alex räcker upp handen:
"och dom som gissar att alex kommer säga att männen var jättesugna på att sätta på sina kvinnor när dom kom hem från kriget räcker upp en hand"


jo en sak till! stormötet idag, fifan vad kul det var :D dom lottade ut biljetter till plaza på tisdag, alla som ville va med fick gå upp på scenen. sen skulle dom, när dom fick micken under munnen, sjunga första sång som föll dom in. om dom tvekade eller sjöng samma sång två gånger åkte dom ut. åååh det var så kul! :D gustav var med, och aaah vad vi skrattade
"JAMÅHANLEVA JAMÅHANLEVA!"
"Lille kaaatt, lille kaaatt" <---- med värsta falska sången också. HAHA :D
mm jag sägerå det. dom borde filma sånt där!

mjo och nu är det helg ladies. aooowiiieeee vad skönt! i feel i need sovmorgonar!


22.00

hahaha jag garvar fortfarande när jag tänker på gustav där på scen.. det var bara fööör kul :D

och nu är stibo på party, jag vill faktiskt också parta. hoppas det blir snart!
nu har vi förresten nästan bestämt att den 2-4 december blire flickhelg á la amanda, anna och lina! aoohaa vad roligt mina tjejor :)

jo sebastian är för snygg alltså. men jag har fan nästan gått över till måns. är han inte snyggare eller? fan dom är heta båda två. men hetast är ju läääätt seth cohen. vet inte vad han heter på riktigt men jag älskar att hans finns på bilder i hela stan :D mmmmmmmmuuuums! jag har pax på han!

haha ååh nu när jag sa pax tänker jag på tältet på femdagars i uddevalla.. när vi bestämde att man fick paxa en person. jag paxade thomas, lisa paxade frippe och bob paxade lurran. så klockrent :D mm det var härliga tider det.. haha!



23.10

jag hatar långa jävla kvällar vid datorn.. they make me so fuckin' SENTIMENTAL!
aAaAaAaAaAhHhHhHhHhH
mmm man kan ju alltid försöka lindra det hela genom att så snabbt som möjligt blanda stora och små bokstäver i det ord man håller på att skriva. varmt rekommenderat.



men en dag är allting preskriberat och en del av din lyrik
jag har så svårt att balansera mellan TRYGGHET och PANIK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0