smärtan - regnet piskar min kind

Tors 9 feb 2006 21:29 Övrigt, 26 läsare totalt
[14:16]

haha åh vad jag hatar att internet lägger av. typ nu. det la av precis när jag hade skrivit klart hela dagboken och skulle trycka på "uppdatera". så det är bara att skriva om allt igen.

jag tror att jag berättade att mamma och jag är sams igen.
igår började det ryka om teven. sen fungerade inte den.och sedan gick tvättmaskinen sönder. på grund av mina hårnålar som fastnat i filtret och typ pajat allt. men jag hjälpte till att städa i ordning och laga den så mamma blev glad. jag ska se till att hålla henne glad ett tag nu. :) haha. (jag har en plan)

min och idas hjärnor är släta och guldiga. inte gråa äckliga och skrynkliga som alla andras.

världens diss av katja idag på engelskan. alltså, hon blev verkligen hatad. men.. ja. det är rätt åt henne.

historia nu. natt-ol sen. puss.
(haha den där rubriken! ääääälskaälska !!)

[19:44]

ja, och så åkte jag till lok för att springa natt-ol. tog bara med mig själva lampan eftersom ulla skulle ta med sig mitt batteri fulladdat. yes. så jag kommer dit och får mitt batteri. först då insåg jag att hon bara hade batteriet, ingen sele. så jag hade alltså batteri och lampa. men ingen seele.
men jag hittade en gammal vit lok-sele nere i källaren, monterade ihop den och ställde in den och allt. kom ut fem minuter för sent, men dom andra väntade så det var lugnt. MEN så när jag skulle sätta på lampan, så fungerade den sjäälvklar inte. batteriet var helt urladdat. så jag fick ändå springa två varv på 2,5:an och snöpulsa lite i min ensamhet. så dumt det blev! :(

men jag kom hem tidigare iaf för jag tog bussen och sen blev jag upphämtad av pappa på resecentrum. men när jag hade planerat in natt-ol :/


jaoo och nu sitter jag bara och väntar på mat.. jag ska egentligen plugga historia men jag är så sjukt hungrig att jag seriöst inte kommer få något gjort innan det blir mat. men det blir kyckling till vardagsmat så jag väntar gärna :D

hungrig hungrig hungrig.
aaah vecka 8 :D

woawoawoa jag är glaad gladare amanda!

















[21.28]

jorik säger:
det är du och jag nu resten av kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0