slak, varm & kladdig

hahahaha det är en beskrivning av johans macka.. ooch love ;) hahaha!

Lör 21 jan 2006 17:17
Övrigt, 36 läsare totalt


13.22


neeeeeeeeeeej
jag hade sönder min telefon igår. uschan. alltid!
nu blire bara till att köpa en ny.

annars var det skojskoj! fast det gick lite upp och ner där med känslorna. meen, bara man tänkte på nudlar och tomater så ;)
"meen tänk inte mer på det! hmm.. gillar du nudlar??"

åh ja detta blir en klassfest att minnas. 55 minuters promenad från elsas hus (elsas hus! haha!) till stationen i rimforsa gjorde att jag känner mig lite piggare nu.

jag ramlade i trappan vilket resulterade i blåmärken i rumpan.

och nu på morgonen vaknade jag vid sju och kunde inte somna om. men elsa, emilia, cissi och ida var också vakna så vi gjorde te och baguetter i ugn. jättemysig morgon :) vi opererade bort min sticka som jag fått i foten också. aj aj!

17.09

någon lyckade spilla ut en av kolbitarna från vattenpipan på duken så att det blev världens kol-hål i duken och på bordet. duken var tydligen köpt i italien.
några lyckades förstöra elsas föräldrars säng.
minst ett glas pajade också.

fast.. vi löste det :)


jag har köpt ny mobil nu. mohaha. mer klassfest åt folket!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0