simsfan funkar inte!!!

Tis 4 apr 2006 18:18 (Uppdaterad Tis 4 apr 2006 21:21) Politik & Samhälle, 21 läsare totalt
18.18

josefina och jag har lagt in ciabatabröd i ugnen som vi ska äta sen. åh vad gott :) [okej, jag kan inte stava till brödets namn]

på tal om brödnamn, linus och jag diskuterade vad ordet bagatell mest låter som. jag tycker det låter som bröd. typ som baguette, ju. åh vad jag är sugen på en nygräddad bagatell! linus tyckte det lät som en insekt. haha.

idag hade vi rugby inomhus på idrotten. det tar emot att säga det här, men det var den roligaste lektionen på länge :)

lyckades dock göra bort mig två gånger på historian. vi var i datasalen. anton, vår lärare, patrullerade runt och kikade lite vad vi gjort. både linus och jag var inne på msn, så jag skrev till honom "ååååh guuud vad jag ÄLSKAR historia (L)". dock var linus inte vid sin dator just för tillfället, men det var anton. så han kom fram till mig och sa "väldigt trevligt att du uppskattar mitt ämne". självklart med drypande sarkasm i rösten. jag blev tomat och linus satt och asgarvade innan han svarade "jag med, men visa inte anton". haha.
två minuter senare kom love in och slog sig ner på en uppochnervänd papperskorg bredvid mig (stolarna var slut). jag visade honom vad jag lagt till i vår uppsats' metod-del, och hävde ur mig: "haha, jag skrev att vi redan gjort analysen och hittade på massor, alltså, egentligen har jag hittat på typ allt i hela min del avarbetet!" preeeecis samtidigt som anton kom in rummet. jag satt precis vid dörrn. fan!

aja. nu ska jag försöka få sims att fungera. det har typ kraschat och vi har ju ingen cd. aaaah min värld är förstörd :S och så måste jag komma ihåg att spela in big brother åt mamma. hon sitter i konferans och gick därifrån bara för att ringa hem till mig och säga det. haha.

skriver nog mer sen, ifall jag inte får igång sims (gud nåde datorn isånafall!!!!!!)

21.15

hola! sims fungerade sen efter lite kruxande! jippie :D fast sen kraschade deten gång tillså jag övergick till internet igen.

imorn ska jag stina och elsa till chokladboden! mmmums, det är bestämt sedan länge :) jag ska ha polly eller plopp eller eller.. hmm.. nått annat.

babyshambles - killamangiro
mmuuuuuuuuuums <3

ehm min nyckel är borta och den är inte i skolan och inte hemma och inte på vägen till stationen och inte på resecentrum :S fundering. det som återstår är pendeltågen/bussen eller polisen. så ska man bara ta sig för att ringa då. ehms.. ja. det får bli imorn. eller övermorrn. eller så köper jag helt enkelt en ny nyckel.

monkeynight verkar fett med roligt tycker jag :)
dit ska jag.

i'm in love with a feeling
i know that it shows
yes i'm in love with a feeling
and i don't care who knows


haha, det är så jävla mycket don't care i mitt liv. och väldigt mycket care också, visserligen..

"men.. bibliotek då?"
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0