shitty weekend.

Fre 7 apr 2006 13:20 (Uppdaterad Fre 7 apr 2006 21:01) Teknik & Vetenskap, 28 läsare totalt
13.09

don't trust anyone or anything.

och nu är det liksom lov men alltså jag vet inte riktigt vad jag känner och tycker om det. jag kommer inte träffa klassen påen vecka (det låter sjukt men jag är fan störtförälskad i den! seriöst, förra året hatade jag allt som hade med min klass att göra men nu är den bara så jävla underbar!) och så kommer jag liksom inte.. äh. men ja. och så när jag kom hem så ligger julia i sin säng med fetaste migränen (knulls har jämt migrän ! lilla gumman..) och ola ligger i sin med 39,6 grader feber. usch! :(

men nu är historian över iallafall! SJUKT SKÖNT!!!! robin gick inte hem från love förrän halv två igår. dom jobbade klart med vår uppgift tills dess. men vi fick iallafall ihop tio sidor :) bra jobbat, gruppen! redovisningen idag gick också bra. faktiskt. trots att love vaknade med tuggummi på hela kroppen :p

det roligaste var vår framsida:

"Ett arbete i historia av:

A manda Almén
R obin Frahm
S tina Gustavsson
L ove Nilsson
E lsa Karlsson"

så nöööjda vi var med den då :)

jaja. iallafall. saknar er alla. och så. sötsöt!
lyssna mer på suburban, medmänniskor. det gör er gott. man blir glad.
och gladhet är något som är väldigt eftertraktat nu, känns det som. fast det var ännu värre förut. nu har iallafall solen åter kommit till vårt avlånga land, gatorna är torra och den sista snön håller på att förintas.YES!!

but soon it'll happen
the sun will go murder the snow


nu ska jag gå upp och kolla till mina små sjuklingar.
puss och kram.

20.56

vart ska du gå, vad ska du göra med tiden?
men alla tusentals nätter och dar
ska du schemalägga hela livet
eller ha din rastlösa frihet kvar?


såja. kväll har det lyckats bli. skönt att få sova hur länge man vill imorn! faktiskt. men ändå längtar jag till söndag. söndag eftermiddag för att vara exakt.

huvudvärk :| jag får inte bli sjuk nu när de andra är det, får inte får inte får inte.
FÖRRESTEN! mamma och pappa ska vara borta tisdag, onsdag, torsdag. jättejättebra och jättejätteskönt. är det då vi ska träffas? är det då det blir fest? är det då det blir bästast?

mamaaah. jag är glad. glad men med en liten klump i magen som jag inte orkar berätta om. för jag vet ingenting själv. jag säger ju det, jag vet ingenting. svaret "jag vet inte" är något som hädanefter borde kopplas samman med mig. fan. velighet och svaret jag vet inte är det värsta jag vet.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0