såå..

Mån 9 jan 2006 20:47
Övrigt, 46 läsare totalt


19.48

okej. jag är tillbaka.
tror jag.

nu har jag varit singel i.. få se nu.. tolv dagar. nästan två veckor.
det jobbigaste är att det känns som att det är JAG som är dumpad. vi dumpade varandra. fast det var nog mest jag som blev dumpad, ändå.

det har gjort jävligt ont, men till sist tog tårarna slut. jag överlevde. det är inte lika jobbigt längre. med det menar jag dock inte att det är lätt!

att sova är det värsta. då kommer tankarna. därför måste jag vänta med att gå och lägga mig tills jag är jättetrött, så jag är helt säker på att jag kommer att somna direkt när jag lägger huvudet på kudden. frågan är ifall jag kan fortsätta med det nu när skolan börjat?


det känns faktiskt skönt med skola. där får jag också tankarna på annat. vi ska ha klassfest nästa fredag. så oerhört kul :)

en låt jag hatar är james blunt - goddbye my lover. den spelas JÄMT. jag tjuter fan av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0