rent a wreck!

Fre 4 nov 2005 23:17
Övrigt, 11 läsare totalt


sebastiaaaan, mer sebastian! muums säger jag bara :) om inte han vinner idol så går jag i taket.

och sen vill jag bara säga att djurkupén på tåg är min räddning. utan dom skulle jag inte palla att åka med öppna biljetter. men djurkupén får mig att känna mig som en kung (nåja, drottning) eftersom det inte är nån som vågar sätta sig där inne för dom tror att man måste ha betalat extra för att få åka i kupé :) så då slipper man det där jobbiga runtflyttandet som man annars måste utsättas för.
mjo, jag har åkt tåg idag. tåg hem från min fluff-filip. fast han har klippt av sig fluffet! det är kortare, men snyggare, nu. jag saknar honom redan!

nån helg innan jul ska jag och anna ner till lina i götebörg! kuul :D me is längting.
förresten har mamma och julia varit i stockholm men dom vägrade ha catwalk ikväll så jag måste vänta ända tills imorrn för att få se alla nya kläder dom köpt :( och ola gick och la sig typ åtta för att han var så trött. och bara för att han och pappa fiskat massor måste vi äta fisk både imorrn och iövermorrn. blääääää :(

rage against the machine - bullet in the head
bra braigare braigast. (jag har ont i huvet)

längtar till söndag, lite. för filip kommer till novembersprinten. fast jag vill inte springa. och dagen efter är det ju skola. damnshitt.

njää nu ska jag kika efter en mobelelil på blocket. på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0