queen of new york city :)

Sön 18 dec 2005 21:54
Övrigt, 26 läsare totalt


HALLÅÅÅ.
oj caps :)

men nu är alla julklapparna handlade iallafall. ALLA! och mamma hade tänkt att lägga ut runt tusen spänn till varje unge, men när vi var klara med den sista julklappen idag räknade vi ut att allt tillsammans kostat över 6000! och då har mor inte köpt nått till mig än. shiiitt, vad det är lätt att göra av med pengar! :|

men vi har iallafall köpt vettiga grejer. jag veet att alla kommer bli tok-glad :) hoppas jag också blir det ;)

imorrn har jag en lektion, och på tisdag är det klasskampen hela dagen, onsdag vanliga lektioner i suppose & på torsdag avslutning! jippiiii ! jag längtelilängtar.

jag fick en ny jul-stjärna att ha i fönstret idag förresten. för vi var på ikea. ikea är toppen, där finns aallt :D när jag blir stor ska jag bara ha ikea-grejer i mitt hus. men en dålig sak - tröjan jag så gääärna vill ha i julklapp (en fred-perry-sport-jacka) finns inte i linköping! i norrköping läär dom ha den, sa dom på mq i stan. i örebro har dom den iallafall :/ ååh i want!

mja mja.
hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0