pheew det fungerade

Tis 31 jan 2006 22:47 Övrigt, 20 läsare totalt

[18:24]

nu tog jag av mig min bh på värsta krångelsättet. men den var så obehaglig så jag var tvungen.

runtrunt runt i cirklar
runtrunt runt i cirklar

aah det var slagsmål i klassen idag! basim vs robin. eller, ja. det är en lång historia. MEN för att göra den långa historien kort så tror basim att robin tjallat till polisen om en grej, som han inte gjooort, men därför slog basim typ robin sönder och samman idag. uusch :(
men robin polisanmälde iallafall.
fast samtidigt, det är så jobbigt när man känner båda grabbarna.

dom funderar typ på att stänga av alla ettor på skolan OCH inte ta in fler för att det är så mycket knaark på skolan. det är coolt.

och så har jag blivit sjuk också. TYPISKT!
halsont, huvudvärk samt diverse. alltså, fan. jag blir sur!

hämtade ut olas och mina biljetter idag :) mycket mycket mysigt ska det bli. (har försökt tigga pengar av mormor också, men jag vet inte om hon fattade vinken :S)

puss


[19:02]

haha jag glömde en grej.
jag GRÄT i skolan idag.
jag grät för att jag fick ont! det känns som att det var vad man gjorde på mellanstadiet. men alex sköt bandybollen så håårt och jag fick den i ansiktet och det gjorde så sjukt jäkla ont att jag var tvungen att gråta en skvätt.

stackars mig. ;) haha. uusch ja det är fan synd om mig för mitt huvud gör sprängont och datorn muppar och ingen msn:ar med mig. i'm sad and alone. liiina jag vill åka med dig till kenya! ha det toppen gummsi :)

[20:05]

ååh jag fick just finaste tröjan av mamma ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0