peggy lejonhjärta woaa

Tis 24 jan 2006 21:20
Övrigt, 25 läsare totalt


typ imorse:

tralallalalalaaaa
jag har studiedag :) me like studiedagar. snart ska jag och juliaaa gå ner till ica och köpa massa fikagodis så att vi kan göra latte och ha eget café :) så reee så.

little ghost, little ghost
one i'm scared of the most
can you scare me up a little bit of love?

hejdå världen.


18.41

så här är det:
jag sitter för mycket vid datorn. men det är ganska roligt :) vi tränade förut, förresten. tio backryck i himnafjället, där det var snöö upp till knäna. typ. usch, det var verkligen hur jobbigt som helst.

21:16
som sagt lisa, så får jag bara allmän panik när telefonen ringer!

vet ni? vi ska till bulgarien två veckor i sommar. det dumma är att vi kommer missa mickes bröllop. usch, det känns jättetaskigt. ååh jag bara skriver massa strunt. och vaarför blir jag alltid såhär när jag blir såhär!? :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0