oh-ooh

Mån 23 jan 2006 22:48
Övrigt, 26 läsare totalt


13.25

haha hjärter är såå ute
och harpan är bara för 2004
röj is the shiiitt

annars så är jag hemma nu. har matte typ nu egentligen men det kändes ovärt att gå på, för den är bara förtio minutras. och imorn är det studiedag. mycket, mycket trevligt.

värsta skumma bussen vi åkte på imorse. den fick motorstopp hela tiden.

igår ringde kalleballe, haha, det var kul. han ringde för att våra msn typ var helt fuckade up och förstörde för varandra så de enda vi inte kunde skriva till var varandra. men den jäveln rubbade min dygnsrytm! :p

aaaaah simon gimper <3
;)


17.04

snart gympa
men först vill jag säga: fairytale of new york med håkan och plura SUGER!
dom kan ju inte ens texten
aaah jag blir så arg när jag lyssnar på den. förstörare!!

annars har jag inte så mycket och säga. jag är lite nedstämd (och jag som aldrig mer skulle bli ledsen, haha :P)

20.14

okej , jag äär ledsen just nu
please don't break this girl again liksom

men gympan var hur jobbig som helst. som tur var så behövde vi bara hålla på i en halvtimme, för innan det så var båda dörrarna in till idrottshallen låsta. så henke fick ringa figge som fick ringa gubben som hade nyckeln som kom och låste upp. och den proceduren tog en halvtimma ;) och ändå blev jag helt slut. hah.

hej hej.

22.45

ooookej :D
herreGUD vad mitt humör svänger upp och ner!
men jag har JUST pratat med den skönaste killen i hela jävla världen!
shiiiiiiiitt det var så enkelt att prata så det är inte klokt och jag bara skrattade och skrattade och skrattade! att så lite kan få mig så glad igen!

mwaaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0