och så en jävla rubrik också.

Ons 29 mar 2006 21:55 Relationer & Sex, 17 läsare totalt
okeeej. fan. hur känns det här?
vad vill jag och vad måste jag och hur mår jag? jag spyr snart på allt det här. ingenting är som det borde.

tårarna är iallafall slut. kom och rädda mig, vem som helst. ta mig med långt bort.
låt oss bli dom som försvann.

var med linus och alex på stödmatten idag. det var kul, vi hjälptes åt och så. jag behövde det. hade sällskap med linus en bit hem också. det kändes bra. han är bra.

okej där höll jag på attskriva något förbannat emo. men ibland blir till och med jag sådan. eller ibland och ibland..

åh fy fy fy fy fy fyfyfy fan.
hade iallafall prov idag, i samhällskunskap. frågan är hur det gick. jag är sämst på att analysera. analys. anal ys.

haha jag är på tok för sur nu.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0