och rubriken kan ta sig

Tors 23 mar 2006 15:01 (Uppdaterad Tors 23 mar 2006 19:44) Övrigt, 23 läsare totalt
15.01

fan! nu blev jag riktigt jävla sur! hade skrivit långt dagboksinlägg och så laggar lunarstorm sönder. jävla skitsida.

pappa har migrän och jag borde städa. och packa upp. och packa. fan.

men jag tänker inte skriva mer för jag orkar inte det men ni ska veta att det inlägget jag skrev innan skitlunar bajsade på sig var duktigt bra.

hej.

19.43

skit, massa att packa och massa att göra. magont hela dagarna på grund av den här jävla stressen. ig-varning i matte b, åtgärd: matte stöd. som tur är ska linus ha det också så vi kan förhoppningsvis göra något roligt åt det. jag är ju inte den som pluggar men nu får jag fan ta mig i kragen för jag pallar inte mer sånt här. 17% frånvaro från matte lektionerna = sur lärare.damndamn.

och så har vi ett ilandsproblem att diskutera:
vaarför i hela friden hoppar den två rader när man trycker på enter?detta gör mig frustrerad.

serni?? jaja.pappa fyllde tydligen år igår. jag köpte en vienettatårta när jag var nere och handlade min massäck (hade ju icakortet men det är tanken som räknas). så nu är han 47. gubbe.

när jag kommer hem
då ska jag börja om och vårda mitt språk
och sluta säga allt det där
som bara bubblar upp


fan jag dör eller nåt. det är för mycket i mitt huvud och jag orkar inte med det här. varför amanda? ååh.

spring cup kanske får mig på andra tankar. åtminstone över helgen. fan. det kommer bli kul iallafall, tycker om mina kära lokare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0