när längtan blir svår, är jag dindindin att ta med

Fre 9 dec 2005 17:46
Övrigt, 17 läsare totalt


14.16

efter hela veckans slit så är det äntligen fredag!
det är en fredag med blandade känslor.

den här fredagen innebär att det är slut med prov/redovisningar/inlämningar för i år! nästa vecka är det bara slapp, med julkonserter och sånt, och veckan efter det är det klasskamp och annat roligt. (vi har inget bidrag till klasskampen! :|)

dagens fredag innebär också att det är helg. det är myskväll med familjen ikväll. :) jag får verkligen slappna av och det behöver jag.

men. ja, det finns ett men. det finns ALLTID ett men. ja, jag ska komma till sak. jag får inte träffa filip. inte nästa helg heller. och inte helgen efter det. :(


imorn är det elitupptakt . och på fredag skinkloppet. hm . jippie ?
njaa. ehm
(spanskaprovet idag gick bra, bara bra, faktiskt! kanske får vg på uppsatsen för första gången i mitt liv? kanske ! tjoho ! )


17.44

nu blir jag GAAALEEN!
(det luktar filips parfym här)
mammaaaaaaaa ta mig till honom snälla

kan man sakna ihjäl sig?



men den här drömmen är vår
och du är minminmin att ta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0