när jag tänker på det så.. :)

Lör 18 feb 2006 18:45 Övrigt, 21 läsare totalt
man kan ju för fan räkna på en hand nu! sjukt sjukt sjukt sjukt!!!

:D

okej det blev ingen träning. men nuuu kom josefina nerspringande med min telefon och skrek: amandamandamaandaaaa jorik ringer!!!
och det gjoorde han :)
åh jag blir så glaad! men tänk, han är enda uppe i boden. hur långt ifrån mig som helst. hela sverige mellan oss typ..
men fem!

åh jag njuter hur mycket som helst av att det är loov! även att jag inte gör något vettigt. underbart att sova på morgonen.

haha, igår låg jag och läste massa gamla lunardagböcker. heerreeeegud, det handlade om självdöda rävar, alftapojkar, kakor och godisaffärer. haa, keremy. jag sägerådet.

snart ska jag med mamma och handla och sola. trevligt :) nejmen nu har jag inget mer vettigt att säga så jag tror jag tar och slutar.


18.44


haha inte blev det nån solning inte. nej för mamma hade ju inte bokat, fast hon sagt att hon gjort det. så jag fick sitta och läsa interiör-tidningar medans hon låg där inne och stekte. som tur var så ringde jorik så jag hade någon att prata med :)

och sen handlade vi och det är ju så sjukt mycket att handla när man är sex personer i familjen. det tar en sån jäkla tiiid! inte är det billigt heller.

menneee. fem dagar. feeem :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh såfin blogg, kolla gärna in min & släng in en komentar :*

2009-06-11 @ 20:58:49
URL: http://tildahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0