nånstans där så blev jag den jag är nu

Fre 2 dec 2005 22:56
Övrigt, 21 läsare totalt


13.06

åh i natt drömde jag om mina gamla ponnies. my little pony. min kärlek under en stor del av min uppväxt. mina favoriter, stjärnsmäll och månsol och alla deras äventyr mot den hemska prutthäxan. hahaha :) tänk, vilken fantasi man hade som liten..

och snart ska jag börja städa rummet. sen ska jag åååka! göteboorg. :) myys.
om inte jag åker ner till eksjö nästa helg så ses inte jag och filip förrän efter jul. men tänk om inte jag vill åka ner till eksjö då? :S

sleep tight tänkte jag säga, men det är ju inte riktigt kvällsing än. men ha en rolig helg, för det ska jag ha :) lova att ni håller på sebbe ikväll och inte agnes-som-inte-ens-kan-prata-rent ;) au revoir.

22.54

nu är jag i götebooorg! :D det tog jättejättelång tid att åka hit men nu är jag framme. lina hoppade på bussen i jönköping så då slapp jag åka själv resten av biten :)

och så vann agnes. skam!!!!
sebaaastian då :(



anna tycker det är roligt att bädda! hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0