my my my drug

Tis 28 mar 2006 20:26 (Uppdaterad Tis 28 mar 2006 20:28) Föräldraskap & Barn, 28 läsare totalt
plugg, plugg plugg. min hjärna splittras snart sönder i tusen bitar för den orkar inte mer. usch!

och igår.. igår. jag gjorde det jag var tvungen att göra men det var inte lätt och jag kände mig så sjukt hemsk efter det.

fick tre lugnandeav mamma och sen var jag helt utslagen. sov som en stock hela natten och mamma fick problem att väcka mig imorse. hoppade över första lektionen för jag var yr som en partymyra men sen la det sig och jag pallrade mig iväg till historian. historian ja, 10 sidor tills på tisdag. fan jag har magsår!!
  • och då kommer känslan
    den smygande känslan
    den enda jag inte rår på

    då stänger jag själen
    klämmer ihjäl den
    & hittar en himmelsk drog
pallrade mig iväg till bibblan för att plugga idag. men det gick inte, jag bara somnade så fort jag tittade ner i böckerna. 16 minuter var det längsta jag sov tror jag, haha. men det är inte lätt när det är svårt.

white stripes- jack the ripper

imorgon blir det en lång och kämpig dag. skolan vill inte att man ska ha några fritidsintressen för sånt hinns iallafall inte med. ååh jag blir arg och jag är ledsen också. eller det är jag väl inte men jag väljer att vara det. känns bäst så.

och då kommer känslan
är jag den enda som aldrig förstår...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0