mandipand

Lör 5 nov 2005 20:45
Övrigt, 21 läsare totalt


12.33

ny dag, ny dagbok. jag har fullt upp med att städa rummet (as always). lyssnar på hives, den nya skivan som jag fick av pappa när han var på skivmässan.

ska kanske in till ikano med mor sen, ni förstår, det är 20% på alla l'oréal-produkter på lindex! aah jag måste ha ett nytt läppglans, och det är ju verkligen toppen isånafall. ska löpa ögonskuggor då också, behöver en vit-beige. så att ni vet.

kanske borde återgå till städandet (ni ska se julls nya gul&blå-jeans! toppenfiina!)
mjoo jag har fått två tröjor av mamma också. inte nya alltså, utan två gamla. hon brukar ge mig såna hon har växt ur. såatte.


"this is what i've got and it got me saying - why me?"


20.39

aahh varförvarför läste jag malins dagboksinlägg? nu mår jag jääävligt illa och spyr snart upp det godis jag tryckte i mig nyss. fan!

mamma jag måste verkligen sitta och hålla mig för handlederna. åh jag hatar det!



iallafall, så var mamma & jag på ikano idag. jag köpte en ny bh (behövdes VERKLIGEN!!), två nya trosor, ett nytt lipgloss (fast jag hittade mitt sen.. så nu har jag två), ett linne, en t-shirt och en tjocktröja, och så sist men inte minst: en mobiiiil! yes yes. en ny också. och vet ni vart jag köpte den? jo, på maxi. HAHAH!
maxi is the place.


jag har tillochmed börjat på filosofiarbetet. fan vad jag är duktig :)
imorrn är det novembersprinten. arrghhh orka. jag vill ha en sista sovmorgon ju ;/

pusspuss
ps. smsa gärna, nu kan jag ju svara! fick ju 500 spänn till mobilen av farmor and farfar i födelsedagspresent! hahaha :D 0739182890 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0