MAHATMA GAAANDHII

Tors 12 jan 2006 21:41
Övrigt, 22 läsare totalt


heeeje! ;)
ska jag säga eller?? låångpass idag! sprang i nittio minuter :) är typ såhääär proud!
hängde med alla elitsnubbar också, typ perma figge fredrik och PELLE! wahaa! det ni ;)

på lördag blir det lek med lokatösera. mysmys med shopping träning och filmhyrning :) och massa god mat förstås!


haha vi hittade en cider i kylskåpet på lok. den måste ha blivit kvar efter festen! fredrik tyckte det var böst att jag tog den innan veteranerna fick syn på den (man får inte förtära alkohol i vår klubbstuga egentligen:P ) såå.. jag gjordet :) tog den!

linnea var med idag förresten! mys att se henne. :)
nej nu ska mamma lägga spindelharpan om fem minuter så det är bäst att jag avrundar.
Jag är glaaad :D
ÄLSKAR ER, alla vänner! jag vet, det låter klyschigt, men vafan så är det! ni är underbara :) puuusskram

Kommentarer
Postat av: M

fin blogg! :D

2009-06-10 @ 12:43:33
URL: http://typiskt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0