LOVE <3

Fre 14 okt 2005 20:45
Övrigt, 23 läsare totalt


9.56
aahh white stripes på p3!


i thinkin about my doorbell
when ya gonna ring it
when ya gonna ring it


wahoowooaaaaaaa!

om fem minuter har jag geografi, tror jag. det är ganska roligt. jag har haft spanskaprov idag också. och det gick bra! herregud, spanskaprovet gick bra! yiiiiss!

nasi goreng idag. blä. nu ska jag gå. tjaoo

13.26
idag fick jag ont i foten på ett sätt som jag alltid hade förut, typ under högstadiettiden men som jag glömt bort att jag haft. så fick jag det idag igen. vad vill det?

hahaha! reklamen här intill visar ett körkort med mitt lunarkort och så har dom jävlarna förfalskat min namnteckning och skrivit hildurwow med spretig stil. va fuult. PLUS att det står att jag är född 98-05-20. inte ett rätt.

och nu är det heeelg och jag ska till dalarna och springa årets tråkigaste och kallaste tävling. men det blir nog roligt, i år ska vi inte ta det så seriöst. fast förra året var det riktigt roligt faktiskt. och vi var ganska duktiga!
men jag funderar lite på hur vi ska bo och sådär. minns inte riktigt hur det var förra året.. jag viiill inte att alla ska bo långt ifrån varandra, varför kan det inte vara en skola sådär som det brukar?? naah.. :(


hola balola nu ska jag dra, hej hej.
(winnerbäck fyller snart 30! han ska fira födelsedagen med en spelning i lkpg. generöst!)


20.41
ååh jag orkar inte packa.. och så har min mail slutat fungera också, kanonbra tajming, verkligen. det är ju liksom så att jag väntar mail från han snubben som ska sälja telefonen OCH han väntar svar annars säljer han den till nån annan! ååh. fack!

jag viiill inte åka på daladubbeln. gå upp klockan fyra. vad geeer det? :( förstasträckan, å, jippi. nio kilometer på söndag, å, jippi. aaaah jag vill ha normal filipamandahelg med big popper utan daladubbel!


jag har inte packat sovsäck, inte luftmadrass, inte tandborste. inte ol-skor, inte överdrag, inte vantar.

ramalamadingdåång. vaskajaggöranurå?


ååaaah jag får ju inte dom där telefonerna om jag inte skriver till snubbarna ikväll! söndag är ju för seent. mamah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0