l.o.v.

Fre 17 feb 2006 13:44 Övrigt, 24 läsare totalt
jahaaa. ensam kväll då.
eller, ja, jag skulle väl varit ensam i vilket fall. men med någon att prata i telefonen med.

jag har lov jag har lov jag har lov lov lov looooov!
åh sjukt, helt sjukt skönt! jag är liksom helt whoppawie ;)

historiaprovet, mina damer unt herrar, gick riktigt jäkla bra och det känns riktigt jäkla gött och jag är riktigt jäkla utpustad. förresten orkar jag inte träna idag heller men jag ska dra en dusch så att jag är blöt i håret när pappa kommer hem för då TROR han att jag har tränat. hah! (jagärsåsjuktsmaart!)

amalin mår bra. han sov riktigt gott i natt, gnydde till lite då och då, men jag pussade till honom och lugnade honom och sen var det inte mer med det. vilken mor jag är va? ;)


ja jo. nog. eller?



jomen det är ju lov. kände att jag bara var tvungen att säga det en gång till ;)
på torsdag åker jag! jag längtar så sjuuuuuuuuuuukt mycket!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0