lillis

Ons 1 mar 2006 21:41 Övrigt, 23 läsare totalt

i lördags när jorik och jag skulle ut och gå så ringde min telefon. jag såg ju att det var "hem" som ringde och så, men jag hörde inte vem det var först för personen i fråga sluddrade en del. men det visade sig vara min lillebror. och han var packad!

han var alltså full. hemma. ensam. en lördagskväll. han hade sprungit upp och snott av mammas limetto och tagit ett helt glas och hällt i sig. han hade till och med spytt ! haha och så sprang han runt hemma och dansade vals med julia och var helt borta. mamma knappade in mitt nummer på telefonen och så räckte hon luren till honom. hahahah det var så kul :D

och nu har han lagt till den där "låssasvännen" smarterchild på msn (typ en dator som automatiskt svarar så att man har nån att prata med om man inte har nåra andra vänner) och har suttit och seriöst snackat med den i över en timme. hmm? :S


lillen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0