korv korv bulle

Tis 10 jan 2006 21:31
Övrigt, 29 läsare totalt


herregud jag har en sjuhelvetes träningsvärk i både armar och ben. igår åkte jag skidor och nu idag sprang jag jobbiga skogsintervaller med freddan. mjohodå.

imorn blir det soft-dag med julia, vi ska dra en shoppingrunda. och sen på kvällen ska jag med mamma och sola. vi ska bli BRUNAST! mohaha.

annars så hade vi riktigt roliga lekar idag på idrotten. man skulle spela fotboll och hålla en annan person i ett rep, alltså parfotboll. mwaaa jag och linus, det var bara för kul när båda sprang iväg åt olika håll och höll på och tjoffade :D
och en sak till: vi spelade matt-fotboll också, då har man tjockmattan i mitten och när ena laget gör mål så får man kasta sig på mattan så att den glider över planen. you see? mm anki tog upp några för att demonstrera leken innan vi började, så alex jakob och elin kastade sig på mattan. och tror ni inte att alex slänger sig för långt så att han missar mattan och landar på magen på marken på andra sidan!!! ASGARV!!

dagens goda gärning: jag bytte min sovmorgon imorn mot att gå hem tidigare idag. love du ska va jävligt glad ;) haha

MWAA stina skulle göra en tävlingsplanering och vem är inte på framsidan till tävlingskalendern?? fanshittfack jag dör snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0