knulzzz

Mån 30 jan 2006 19:52
Övrigt, 26 läsare totalt


[14.28]

jag hade en jättefin dikt som jag skulle skriva här men den har jag glömt boort. :(

skola idag, och jag såg linus nya frisyr ; aah det var en chock! det är liksom jätteljust och kort. innan var det mörkt och långt. haha. men det var fint, det har jag inte sagt nått om.

är huur hungrig som helst, var ju självklart ost och jävla skinksås idag som det ALLTID är (åtminstone dom dagar som det inte är järpe). jo, så jag tänkte äta en tacotallrik men så har vi ingen gurka. självfallet.
smart som jag är så ringde jag knulls, för hon är hos farmor, och bad henne knalla förbi ica på hemvägen. mmm jag längtar tills hon kommer hem för jag är så förbaskat hungrig!!

plus att det är så hemskt när en annan person är ledsen, och man inte vet hur man ska trösta. ibland vet man inte vad man ska säga, liksom.

(det gick bra på svenskaredovisningen, tjohej! imorrn har vi prov på alla världens länder med cp-stellan)

and we don't notice any time pass
we don't notice anything
we sit side by side in every class
teacher thinks that i sound funny
but she likes the way you sing


eehm. jag måste städa rummet också, för mamma och pappa kommer ju hem ikväll. och så vet jag inte hur jag ska få tag på mer pengar till stockholmsresan, men det kanske löser sig, förhoppningsvis. annars.. annars är allt toppen (fast jag är väldigt trött)


[15:45]
jag har fortfarande inte städat rummet . men ola har dammsugaren så det är ändå teoretiskt omöjligt.

jar-jar binx!

eller vad han heter.
haha jaja ta hand om er (speciellt yoourick) puss


[19:50]

nej men nej! jag pallade inte big brother.
fy fan så riktigt jävla kasst.

jag fick ångest för jag återupplevde min högstadietid. folket betedde sig ju som jag och mina polare i sjuan typ.. fjortisfnitter och massa killar som uppskattar fjortisfnitter. ååh jag tyckte det var dåligt. nu hatar jag tv ännu mer. vart är vi påväg? :S

annars borde jag plugga på det där provet. det lär ju inte gå speciellt bra menar jag :/ världens länder är ju svårt ju. sucksuck dubbelsuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0