julia idag!

Tors 16 feb 2006 19:15 Övrigt, 26 läsare totalt
11.33

hoola. engelska. efter bråket, katja vs helaklassen, så har hon typ bestämt sig för att vi ska göra roliga saker som vi själva bestämmer nu, så nu ska vi typ ha redovisning om en musikgrupp och spela upp nån låt och så. haha, och det om två veckor. haha sjukt soft! man borde bråka oftare. eller.. nej. nej. men typ säga vad man tycker? kanske. hah.

jajaaa om tjugo minuter slutar jag för dagen och sen är det imorgon! för ingen träning fö mig ikväll, noo way. jag måste ju ändå plugga massa historia, fetprov imorn, förstås, bara för att jävlas.

jag har inte ätit i skolan på typ.. hela veckan. mm. på hela veckan. haha underbart, maten är ju så äcklig. fikafika :)

åh jag bara pratar nonsens nu, allt för att lektionen ska gå så fort som mööjligt. hah! nu kom det upp en liten popupruta där det stod "hello!". undrar vilken dator det kom ifrån och isånafall vem som satt vid den?

ida:
rio de janeiro dancing through the night
rio the janeiro black as well as withe

jag:
sambasill sambabrazil
sambasil sambabrazil

mm och sjunger man det samtidigt. så sjunger dom i brasilien. det sa vår gamla musiiiklärare (som trodde att jag var rasist)


aaaah nu ska jag sluta muppa i dagboken. muppimupp.
bye bye.

jag. är. glad. och. jag. tycker. om. :D


13.26

jaag har laddat på mobilen
obs! kom ihåg att skicka sms till linus obs!
(det där var bara en liten påminnelse till mig själv)

ååh ane brun. quiero ane brun :) fast hon har ett rätt fult namn, haha. men gör underbar musik!

jaaoo iallafall så är lina tillbaka nu och det gör mig jätteglad bara att tänka på det, ooch imorn är det fredag, och det gör mig också jätteglad och sen är det lov och det gör mig sjuukt jätteglad och så är det bara en vecka kvar och DET får mig att slå volter!!!!

men ett minus finns det i den annars så vackra kaskaden: fuckin' historiaprov. det är sjukt mycket och jag har inte böörjat och jag vet inte vart jag lagt böckerna. BRAA AMANDA 4782478324 POÄNG TILL DIIIIIG!!!!

woa! jag och elsa gjorde ett och ett halv tal på matten idag och vi hade rätt och det var så braa för jag har äntligen fattat den här:
x upphöjt till två = -p/2 +- roten ur -p/2 - q
yeaaah :D jag kan den kan den kan deeeen! waaah :D

(psssst jag fick sms!!)
julia har namnsdag idag förresten! jag har faktiskt fixat en liten preseeent.. :) en daim i ett jättestort paket och en liten lapp där jag skrivit hur viktig hon är för mig. för hon är verkligen det. älsklingssystrar, helt underbara, dom där knoll och tott!

jag har en daim själv också. eller nej. den tog slut nu. mmmuuummmsss. hejdå!

19.02

okej, långt dagboksinlägg idag.
mene. alltså.
jag har sjuk huvudvärk och jag dör på historian. plus att jag är nedstämd.

jaaja.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0