jävla emotions.

Mån 27 mar 2006 19:33 (Uppdaterad Mån 27 mar 2006 19:49) Tro & Livsåskådning, 30 läsare totalt
19.33

åh. jag som hade besämt att det inte skulle bli såhär. igen.
förutom mitt stressont i magen så har jag nu även en annan känsla. som jag inte vet vad jag tycker om den. jag är rätt bedrövad faktiskt.. fast samtidigt glad. men det skulle ju inte bli så igen. igen. fan.
  • and when i hear your voice i'm far beyond okey
ja fan. herreguuud. jag är så förvirrad, brain storm. på riktigt.
spring cup var kul och riktigt roligt. fredagshumor hela helgen. "nu kommer satsen!" töm tasken och tarmenoch så. gick rätt bra också, eller, jag sprang inte felfritt nån dag, men, ja.
fick ju med mig thomas ända hem till linghem :) det kunde man inte ha trott.. mendet var toppen. verkligen.

men åh fan fan fan.
massa plugg gör inte saken bättre heller.
åh.
sluta kontakta mig och glöm att jag existerat. så glömmer jag också. allt som har med sånt här att göra.

jävla emotions.


så här har christian skrivit om resan:

Spring Cup - Orienteering wakes up

Skriven 2006-03-27 14:52:27 av Christian Enberg  
17 LOK:are kom till start vid helgens Spring Cup nära danska Hilleröd. H18-lagets 5:e plats vid stafetten, Anders Bergs 4:e plats och Malin Carlssons seger på lördagens klassiska distans var de främsta placeringarna.
Nu var placeringarna av underordnad betydelse. Målet med resan var främst att ge klubbens löpare en möjlighet till att känna tävlingsnerven innan de ännu viktigare tävlingarna sätter igång. Att sedan flera gjorde mycket bra lopp och vi dessutom hade väldigt kul var en fin bonus.

Bestående minnen från resan blir framförallt

* Det kommer utifrån.

* Anders entre på TC där han i Skywaysbilen blev körd till 10 meter bakom målet och avsläppt av uniformerad personal.

* Jonas våldsamma forcering för LOK lag 2 när han låg 30 meter efter Ulricehamns andralag 200 meter före mål och tog in 29.95 meter innan snön tog ut sin rätt och vi bokstavligen föll på mållinjen. Om alla visar samma inställning kommer vi nå långt i år.

* Svårigheten att svänga i en planfri korsning. (Mats, du kan vara lugn, vi försökte aldrig svänga hur gärna vi än ville)

* En glädjestrålande Malin som gjorde ett kanonlopp och vann D17-20 A.

* Spring Cups jingel som alltför många nynnade på under stafetten. När kommer 43-låten?

* Snön. Trots att den var mindre än hemma känns den i benen.

* Allt annat kul som hände men det hade man kännt till om man följt med... LOK är KUL

Resultat går att hitta via länk nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0