jag har inga starka armar att bära dig på

Tis 22 nov 2005 09:00
Övrigt, 16 läsare totalt


08.55

heej. skola igen. hmm.
helgen var toppenmysig :) men nu är den schlutt.
och det här förbaskade tangentbordet är apsegt. måste typ slå på tangenterna för att det ska bli något.

testrundan ikväll. oh ja.
vi ska till simhallen idag också. så imorse höll jag på att komma försent för att jag var tvungen att prova bikinis. damn, jag kan ju inte simma :/
typ inte iallafall.

i know i live today.

ska kanske sluta skriva här, lärarn min upptäckte mig nästan nyss.

love: "tänk om man kunde göra barn med sig själv. inte så kul kanske, men tänk ändå. hur många lovar som helst!"
tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0