"jag dööör" :P

Tors 27 okt 2005 21:49
Övrigt, 26 läsare totalt


17 17

min dator vill inte låta mig läsa nån annans dagbok så jag får väl börja med att skriva min egen. dagens skoldag har innehållit en massa spännande saker ; lektioner, konserter, soppa, stadswalk, filosofi.. ja ni fattar?

först och främst så försov jag mig imorse igen. gaadd jag måste verkligen göra någonting åt det här :| jag hann iallafall till skolan, men det utan frukost i magen. ingen frukost - och soppa i skolan. kan nån fatta hur hungrig jag är nu?
och johan kan inte ha festen i helgen! faandå. så nu blire inget. eller, kanske hos petter next week. jag ska kolla ifall det finns lokaler att hyra i linghem också. för nu är klassen verkligen på g med det här alltså :D

sen var vi på konsert på lunchrasten idag. ett jazzband som spelade. inte överdrivet rolig konsert kanske, men dom var duktiga, och bandmedlemmarna var söta så det var okej. hah!

på hålet var jag, cissi och ida nere på stan och kikade på smycken och skor och massa annat, så hålet gick fort. vi var inne på face sthlm för jag skulle titta på en cake eyeliner (titta! inte nödväntigtvis köpa en). och som vanligt kommer expediten fram och frågar om man behöver hjälp, och ja, det kan ju inte skada att få lite hjälp med vad man passar i och så, tänkte jag. så vi bestämde oss för att jag passade bäst i en mörkbrun färg. ja, så säger expediten "så du tar den?" vad ska man svara på det? jag vill väl inte låta urfattig så jag svarade lite halvnonchalant "jag ska se om jag har några kontanter på mig", och det hade jag ju. så då köpte jag den, för 150 spänn, PLUS en borste för samma summa! maj gaad det försvann massa pengar där. jag hatar när expediterna gör sådär!

och efter det var det filosofi och det var segt, vi fick läsa dikter som handlade om kärlek och död. det var typ en dikt som var såhär:

oh jag känner mig kärlig. finns här någon vacker mö,
som med mig vill dö?

jan s, vår lärare, förklarade att död var samma sak som orgasm. helt sjukt! han påstod att det var för att tjejer skriker "aaaah jag DÖÖÖR!" när dom kommer. asså, jag har aldrig garvat så mycket som då alltså. han är störd!


mm och sen ikväll är det aerobics. fan torsdagsgympan är sjuukt jobbig, massa mage och grejer. men jag måste gå, för mamma har betalat. ah shit!


21.42

och nu har jag rivit sönder min jeanskjol bara för att jag trodde att den skulle bli snyggare men när har jag lyckats få saker snyggare genom att riva sönder dom? aldrig. jeanskjolen fick jag kasta.

mm och så håller jag på att lägga in mina kläder i det lagade lklädskåpet. det är hur jobbigt/tråkigt/ointressant som helst.

men neej gå inte, jag vill prata meer med dig :)
jahaja ska väl fortsätta med mitt arbete dårå. imorrn kommer fillebulle :)
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0