jag är kär!!!!

Sön 29 jan 2006 20:05
Övrigt, 37 läsare totalt


jag är kär jag är kär jag är så förbaskat jävla käääääääääääääääääääääär!!!!
fy faan vad sjukt jäkla kär jag är i jack white.
underbara, underbara, underbara persoon!


[15:34]

ooh my gaadd.

men nu är jag hemma efter helgens träningsläger. det var riktigt kul :) jag har tränat så oerhört jättemycket! igår så var det träningstävling mot sno, eller, ja, typ. jag var bara två minuter efter fredd! sen på eftermiddagen kan jag väl visserligen inte påstå att det gick så speciellt bra. jag kom helthelt fel och fick fråga en tjeja om vägen, och sen sprang jag över tusen fält för att komma hem igen. yeää.

sen fyllde ju lisa år igår, så vi skulle gå ut och äta, jag, stina, malin, fredd och födelsedagsbarnet. men shitt vad dåligt det var med restauranger i södertälje! först gick vi fem varv runt centrum och efter det frågade jag en snubbe om vart det var bäst. han pekade ut värsta snobbrestaurangen där vi typ bara hade råd till sallad. yees. men tillsist fick jag tag på niklas (han svarade inte först när jag ringde) och han guidade och hjälpte :) väschtaaa schyyyschtaa.

jao och idag sprang jag och fredd tillsammans och det var typ 50 gånger jobbigare än igår MEN jag ska inte klaga. nittio minuter var vi ute och sprang, precis exakt. BRA!

(pssst. använd inte guld-eyeliner! det kladdar!)

ja det var väl allt. om lägret iallafall. jag kan ju fortsätta prata ändå eftersom jag inte har något vettigare för mig. alltså, fattar ni hur sjukt kissnödig jag var i bilen hem? jag fick knäppa upp byxorna och hålla undan bältet från magen för jag höll på att dö. väärsta läskiga känslan att vara sådär sprängkissnödig!

queen - mustapha
jag garvar så jäkla mycket åt den. sköön!

ist avil ahiln avil ahiln adhim Mustapha,
salaam aleikum!
mustapha brahim, mustapha ibrahim
Allah, Allah, Allah will pray for you.

[20:01]

nu har jag lagat mat tillsammans med julia - kycklingwok och nudlar - och sen har vi ätit de wienerbröd som josefina och jag köpte på rea (fem för 17 spänn!) och efter det har julia och jag legat inne i vardagsrummet och läst tidningar, lyssnat på anna ternheim och ätit vindruvor utan kärnor. myys! jag läste om relativitetsteorin och det är ju verkligen så coolt! illustrerad vetenskap in my heart azzå.

mm och nu sitter jag här. jag vill sova!
plus att jag kissar hela tiden. hmm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0