it's the good times that we share

Sön 13 nov 2005 22:59
Övrigt, 19 läsare totalt


17.43

aloha! nu är helgen snart över. idag är det fars dag förresten, papps fick ett berglin-album av oss (that's his favourite comics)
igår hyrde vi film, - saw. aarrgh den var läskig och äcklig, men jag tycker faktiskt den var bra. kuslig sådär. tänk att hamna i det där rummet själv, och bli instängd? huu. fast det var kul när den äckliga dockan cyklade in på en trehjuling. en trehjuling liksom. fan vad vi garvade :D

vi sov i dubbelsängen sen, det var mys ;) bob sov som vanligt i mitten, lis somnade först och telefonen skrämde livet på oss när lisa fick sms. och när stina fick sms. jag får aldrig sms :(

idag åt jag cookie-glass till frukost, riktigt smaskigt. jag är kär i adam brody.
har pratat med thomas också, det var aslänge sen! saknar ju grabben ju.

aoiiwaa. det var nog det, tror jag. har fixat lite på mitt rum, nu har jag tagit in den stora spegeln och så har jag sorterat mitt smink. haha.

aaaamanda almén liten och klen.
jag orkar orkar orkar inte plugga specialidrott och alla ben och muskler på latin! jag orkar inte.

Du har spanats in sammanlagt 38 098 gånger av 1685 olika användare. mahaa :)

mamma och jag ska ut och gå sen. mysish :) puss.


well here's a good man and a pretty young girl, trying to play together somehow
i'm wasting my life, you're changing the world, i get drunk and watch your head grow
it's the good times that we share and the bad times that we'll have
it's the good times and the bad times that we had

22.46

åååh sweet jackie med sugarplum är så bra! jag hade nästan glömt bort den.

mamah jag har inte gjort någon mer specialidrott :| jag kommer faila som faan! har verkligen inte pluggat nånting men jag orkar inte. jag tycker inte om det här jag får ju småpanik av att tänka på det, fast jag försöker låta bli.

i will never dance with no other, baby no other

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0