i'll have a blue christmas without you

Mån 12 dec 2005 14:32
Övrigt, 20 läsare totalt


13.22

nu är det ju snart jul så jag tänkte ha jullåtar i rubriken ända tills jul. mysigt va? börjar med en evlislåt. elvis presley - blue christmas.

i'll have a blue christmas without you
i'll be so blue thinking about you
decorations of red on a green christmastree
won't be the same dear, if you're not here with me

mhm. igår hade jag slappdag, och det var skönt. spelade lite battlefield med ola. skjuta skjuta skjuta.

hmm jag är så tråkig idag. den har kommit massa franska människor till skolan för att hälsa på dom som går franska steg fyra. så det var en fransk tjej i vår klass på filosofin. hon förstod nog ungefär lika mycket som jag av det janS sa. alltså, ingenting. han bara babblar!

franskarna verkar skumma, karins är ihop med en knarklangare. dom säger att vi är tråkiga för att vi inte knarkar och så går dom på puben varje dag efter skolan. hon, karins tjej, tyckte att alla var så rockiga och att vi hade konstiga kläder. själv var hon klädd precis som jag såg ut i typ.. sexan. vaddå jag trodde frankrike var ett modeland? :S

hajdaa.

14.30

"och filip. jag älskar dig. aldrig mer en månad ifrån dig, aldrig mer.
jag kommer på onsdag.
älskar dig. "

mjodå, så lät det. "aldrig mer en månad ifrån dig". suure. nu har vi inte träffats på.. tre veckor. och kommer inte träffas förrän om typ tre. JIPPIE. jag trodde man lärde sig av sina misstag, men neejdå. och vad kommer att ske? jaadu, det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0