i will never sleep with no other, baby no other

Ons 7 dec 2005 20:13
Övrigt, 18 läsare totalt


12.24

my GAADD vad jag är dum i huvudet
ibland funderar jag faktiskt över ifall jag har någon psysisk störning. nått måste det ju vara.
annars är man inte såhär!
i am unnormal. damn :/


mm. iallafall. jag har nackspärr, och snart ska jag tända lite ljus, stoppa freestylen som jag fått låna av olofski i öronen och lägga mig på sängen och läsa "i cirkelns mitt". hoppas jag somnar, för det är det skönaste som finns, att sova på dagen.

imorn ska jag försöka hinna in till stan på håltimmen och köpa den sista presenten till ola. om jag inte sätter mig och pluggar, har nämligen ett prov imorn.

och när jag ändå är inne på det här med skola och prov och så, så hade vi dubbeltimme i engelska idag (blä), där vi skulle redovisa en bok skriftligt och muntligt. och jag hade inte läst boken. fan, jag som älskar att läsa? men den var helt sjukt svår! iallafall, så hade jag läst lite sammanfattningar av den på internet, men inte hittat slutet nånstans. men jag löste det genom att säga att jag inte ville berätta slutet för det var så spännande och omtumlande. min lärare tyckte jag var jätteduktig och när hon tittade åt ett annat håll kikade jag på vad hon skrivit om mig: vg! :D så det känns sköönt. det skriftliga gick bra också, hoppas jag.

i've been losing my head, yes i've lost my mind. so will you save me in the end, from telling all this lies?

annars så.. ja. hm. nej. jag ska inte säga så mycket mer. jag ska skriva in min önskelista på datorn och skicka den till faster. ååh jag längtar till jul :)

14.38

jag glömde en sak förut. jag blev polare med tre grabbar i uniform idag, vad säger du om det , stina? ;) höhö. väktare var dom närmare bestämt. först satt dom på tåget, och började gå runt för att kolla om man betalat. så då snackade jag lite med han som kom till mig, medans jag letade efter mitt leg (jag letar ALLTID efter mitt leg!). mm, och sen skulle jag böja mig över till sätet där de först suttit för att ta en metro, och då såg jag att det låg massa pengar där, så jag frågade en av dom om dom tappat dom. han började asgarva och visade mig pengarna; det var leksakssedlar som dom tydligen hittat nånstans. haha :)

sen när jag gick av visade det sig att dom också skulle av i linghem, så vi började snacka lite. jag frågade vad dom skulle göra här, haha, och en av dom svarade; "följa dig hem". hihihi :) sen snackade vi lite skola och sådär, dom var avis på att jag slutat så tidigt och sen skiljdes vi åt.
sånt där gör mig glad, att prata med folk. det finns inget jag stör mig så mycket på som när man typ går av tåget i linghem och alla går typ två centimeter ifrån varandra och glor rätt ner i marken, alldeles knäpptysta. det är tydligen så att i sverige är det förbjudet att vara trevlig och social.

njaej nu ska jag nog se på spider-man med ola. heeråå.

20.07

spider-man är bra.
"i'm not spider-man! i'm the HUMAN SPIDER!"
hahahöhöhehe :)

och sen har jag pluggat lite filosofi så jag känner mig jättejätteduktig.
och ida tycker jag är rebell som vågar kika vad jag har för betyg och strunta i läxan.
lathet och nyfikenhet, skulle jag kalla det.

jag ska nog gå och lägga mig snart. jag har märkt att jag börjar få det allt svårare att komma upp på mornarna. men det är lov snart, tack och lov. lov, tack och lov. hah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0