i want to be moll!

Fre 21 okt 2005 18:12
Övrigt, 13 läsare totalt


14.24

idag såg vi klart på filmen på spanskan - de älskande vid polcirkeln. den var faktiskt jättebra, men jag förstår inte, varför ska en av dom kära alltid dö i slutet? är det så det måste vara?

stina kommer över ikväll. ska bli roligt, behöver någon att prata lite strunt med.
varför är jag så dur? jag har en underbar pojkvän, och bra vänner, och ett roligt fritidsintresse. det är väl den årilga höstdepressionen som drabbat mig, och iochmed den en redig förkylning. damn.

18.11
jag vill oockså bara kasta mig i filips armar och pussa och krama honom. ge mig min filip NU! en vecka till.. daaamp.

nu ska jag ringa efter pizza. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0