i wanna..

Tors 30 mar 2006 20:26 (Uppdaterad Tors 30 mar 2006 20:32) Mat & Dryck, 27 läsare totalt
20.32

jag som hade tänkt att jag skulle plugga hela eftermiddagen idag, slutar ju som bekant tolv på torsdagar. men det gick inte speciellt bra, somnade i böckerna och pallrade mig iväg till mammas och pappas säng för att vila i en halvtimme eller så. men så somnar jag och sover från två till sex. suck. så hur gick det med pluggandet? ahsheet.

lånade faktiskt nåra skivor på bibblan också.
the mo - night at the zoo
the mo- city heart
the wannadies - before & after
ceasars palace - love for the streets (nej, pappa har inte den!!)
teenage fanclub - howdy!


yes. så nu blir det en massa musiklyssnande och det behöver verkligen jag för jag blir gladare av det. :)

alltså, det känns som att jag inte gjort allt för mycket idag. kanske för att jag inte har det? lyckades göra katja jätteglad på mig genom att berätta (och överdriva) mötet med de två colombianerna (?) igår. hon tyckte nästan att jag hade gjort rätt som hoppade över spanskan. woaa! ;)

jag har satt upp en sån där liten snurr i håret som eva har i eva och adam. skitfult.


i wanna smoke crack
cos you're never comin back
i wanna shoot speedballs
bang my head against the walls
i wanna sniff glue
cos i can't get over you


how am i gonna sort it out?
how am i gonna sort it out?


ah shitt. kunde inte ha sagt det bättre själv i något avseende. mamaah.

för att gå från ett ämne till ett annat: jag tror att sommaren blir något speciellt. jag längtar till bulgarien - ola and mandie goes bulgarien 2006! waoowo! ;D (vad fult med understruket, haha! men jag menar, om det finns en funktion, varför inte använda den? ;) )

snart ska jag sova igen. det var så skönt förut. ska bara plugga liiite mer svenska. åh linus har studsat studsmatta för första gången i år!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0