i say the right things but act the wrong way

Tis 29 nov 2005 09:43
Övrigt, 18 läsare totalt


i lördags kväll var det trolleriföreställning i hagabys klubbstuga och jag fick komma fram och göra bort mig totalt. haha. det var kuul!

mmjo och nu skolkar jag också.
i helgen ska jag ner till göteborg, köpte biljetter igår. ska åka buss i en hel drös med timmar. men det ska bli såå skoj :) myyshelg.

jag peter och anton ska ha ett träningsläger i februari, i hallsberg. suck. massa arbete. jag ska starta en egen klubb där jag inte behöver göra någonting. för det är så jobbigt att hjälpa till. OK amanda. amanda OK. sounds great, ha?
mm annars så är det bra, riktigt bra faktiskt. ska gå upp och ta mammas ögonkräm snart för jag är helt trött i ögonen och den ska visst hjälpa.
ja. det var typ allt. i stora drag och så.
maybe återcomes.

bye.



and people they don't understand
your girlfriends they can't understand
your grandsons they won't understand
in top of this, i ain't ever gonna understand

Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

hej , kan du bli medlem här http://www.gratismode.se/?c=59734 behöver bara en länkning till sen så får jag ett presentkort på 500kr, som jag sedan kommer att lotta ut till mina värningar!

2009-06-10 @ 12:02:40
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: En desperat tjej som letar efter nya bloggar hon kan läsa i,

Hej ! Jag har en blogg (ni kan se vad den heter) som jag inte vill läsa för det blir ju tråkigt om man läser ens egen blogg, jag har läst nästan alla kändisbloggar nu förtiden men nu vill jag läsa vanliga folks bloggar . Jag tycker att din blogg ser fantastisk ut så om du vill så kan jag börja läsa på din blogg men först måste du besöka http://mylifemydecisions.blogg.se/2009/june/maste-hitta-nya-bloggar-jag-kan-lasa-i-varje.html för där kan du skicka en kommentar att du vill att jag kanske ska börja läsa din blogg ! PS. Jag kommer läsa den dagligen ! THAANKS ! // Irina

2009-06-10 @ 12:02:50
URL: http://mylifemydecisions.blogg.se/
Postat av: issa

Hej jag har stratat en tävling för att vissa bloggar ska få fler besökare, och det kan bli du! Så här går det till. Du nominerar en eller flera bloggar, du kan även nominera dej själv och efter det röstar man på en på en blogg, dock kan man inte rösta på sej själv då. Den vinnande bloggen blir då utsedd till veckans blogg och resten får nöja sej med att bli länkade.

Vill du bli veckans blogg?

2009-06-10 @ 12:05:08
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0