i run at nights 'til i drop

Tors 24 nov 2005 21:19
Övrigt, 13 läsare totalt


mjo mja. ska snart ner och ta en dusch.
idag så har jag ätit på mcdonalds två gånger. ohfifan! det är faktiskt snuskigt. jag försökte spy förut men det giick inte.
annars så, ja, det är bra med mig är det :) imorn är det fredag.

i wanna die for you.

ojojdå, vad jag är tråkig och så. men jag kan ju säga att vi först missade bussen och sen när vi tog en annan glömde vi trycka så vi åkte förbi vår hållplats. vi kom försent till lektionen. klantickt!

mahaaa. ska nog gå nu. duschen väntar ju. mor åker till köpenhamn imorn (jag vill också)
men jag ska ju till göteborg nästa helg. typ samma sak. det ska bli toppenkul! och vad som är bäst är att jag kommer ha över 2000 på kontot. yeess :)

jag är sämst på matte b. jag fick liksom massa extrauppgifter att göra och hade helt fel på hela matteläxan. vart ska detta sluta? i ig, månne? nääää! :(
a/4,02 skulle svaret bli. vafan är det för svar, då? suck stön stånk.

som michael eyer alltid brukade säga:
HAJ DA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0