I may be changed but so have he

Tors 10 nov 2005 22:18
Övrigt, 21 läsare totalt


8.44

it’s like we've locked us up and thrown away the key..

jag kunde inte gå till skolan idag, åtminstone inte än. jag ser förjävlig ut, ögonen är helt uppsvullna runt om, jag känner inte igen mig själv. och vi som skulle ta individuella kort idag..
:( jag tänker inte gå dit, för hur bra kan det bli när jag är helt jävla uppsvullen med världens påsar under ögonen, och så ett stort fett jävla munsår vid sidan av munnen som är alldeles varigt och som pricken över i sju rödgula prickar i hakområdet? om du nånsin funderat på hur en riktigt ful människa ser ut, kom och titta på mig nu så har du svaret.

22.13
johan tröstar och är jättesnäll :) "that's what friends are for!" puss!


hörde av honom att det varit zoovillage-utförsäljning på cupolen, det hade visst funnits massor grejer! får se om jag orkar mig dit imorrn eller nått. men tror nog inte det..

mja mja. måste plugga svenska. litteraturhistoria-prov imorrn, allt från antiken tills idag. jippiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0