i hear your heartbeat in the ocean of love

Tors 17 nov 2005 22:04
Övrigt, 21 läsare totalt


10.28


mm hej hej. jag sov faktiskt ganska länge idag, men jag får så förbaskat ont i kroppen av den där förbaskade sängen. suck.

nu ska visst filip komma hit i helgen, skönt, då slipper man betala biljetter. (a) hahaah. hoppas vi kan gå på bio eller nått för dom pengarna då :) ttiitt.

imorrn är det faktiskt fredag, herrejiiisses vad veckan gått fort ;) mm ja jo, återkommer ikväll. ska nog spela lite dataspel nu och sen kanske försöka få i mig nått i matväg. puss!

22.01

back on stage. ska sova strax. har inte gjort nååågot vettigt idag alls! men det har varit gött med studiedag, det måste jag medge :)

mina läppar är alldeles torris! usch jag hatar verkligen att ha torra lips. förresten kanske filip och jag inte kommer kunna sova i samma säng i helgen.. fanjävlahelvetes koppor! dom bara förstöör.
toodie.

det här är en bruksanvisning.
inta position.

nummer 1:
se rätt ut, se smart ut, se kall ut.
nummer 2:
ta för dig, ta sikte, nå toppen.
nummer 3:
prestera, beräkna, förfalska.

reklam:
dansa din djävul. nu, nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0