i hate to ate

Mån 7 nov 2005 22:43
Övrigt, 15 läsare totalt


12.26

första skoldagen efter lovet avklarad. skönt att måndagar är så korta, men jobbigt att tisdagar är så oerhört oattraktiva.

ska kanske ta mig nått att äta. varför är jag så hemskt dålig på att laga mat/komma på nått att äta?? jag gör alltid toast, ALLTID. det är inte ens gott :(
men jag kaaan inte göra nått annat. orkar inte heller, att laga mat tar ju en sån jävla tid. jag önskar att vi kunde uppfinna nått piller som man ska käka så fort man blir hungrig. det vore det ultimata. för jag hatarhatarhatar hunger, för då vet man att man måste fixa nått ätbart och då tar jag oftast godis för det mättar fort och sen får jag dåligt samvete. så; utrota hungern!

the smiths - this charming man

haha, rubriken rimmar ju iallafall ;) allt behöver inte va korrekt här i världen :P
sååå.


22.37
ola har lärt mig hur man spelar mördarspel :) gta vice city is tha shiiiiitt! :D

SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIINKOPPOR!! jag har SVINKOPPOR! mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :'(
och vet ni vart?? joo i ansiktet!!!!!!!!!!!!!!
ANSIKTET! fanfanFAAAAAAAAAAAAAAAN! det blir ju ärr av det där ju! och det kliar och varar och äcklar.. hilvitiiiiiiiiiiiiiii


fan nu får säkert filip det igen, har ju pussat han en hel vecka i sträck :| faaan
sov gott. jag har skickat in filosofiarbetet iallafall (fast stinas var så jäävla mycket bättre) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0