i can't guess what you discover

Tis 25 okt 2005 20:02
Övrigt, 20 läsare totalt


eftermiddag.

regn utanför fönstret hela dagen. tur att jag har haft ledigt och kunnat sitta inne och dricka te och titta ut över höstmörkret. mörkt, regn, massa löv på marken, grått och trist. johodå, det är min månad det.

har gjort klart mitt arbete idag iallafall, schhööönt.
munsår har jag, munsår och blåsor i munnen. det gör ont att äta! :|

death cab for cutie - soul meets body
den har jag sjungit på heela dagen och den är faktiskt riktigt jägarns bra! :)

sen har jag nog inte så mycket mer att ta upp. eller, jag kan ju säga att internet dampar loss och att min förbaskade förkylning inte vill gå över. dags att börja knarka kan jang och käka grymt mycket vitamintabletter och trycka sjutton liter vatten om dagen? japp, antagligen!




kväll.

jag har just duschat och måste gå upp och fixa till håret innan det torkar, för annars kommer det torka platt och då går det inte att få volym i det sen (jag hatar mitt hår). men först ska jag skriva klart. hallå, det GÅR inte att baka potatis i micron! mina blir alltid alldeles skrynkliga och torra och helt oaptitliga. TROTS att jag gör precis så som det står skrivet i den där förbaskade hemkunskapsboken. gash. varför kan inte jag också få kunna laga mat för? :S

filip kan laga mat :) kom hiit och laga mat åt mig!
på lovet blire nästan garpis hyttis för hela slanten! om det blir som vi planerat så åker vi dit på söndageftermiddagen och stannar där hela veckan lång. inte mycket linghem alltså! :o

garphyttan --> big poooopper MUMS! :D
aaaaah jag längtar till lovet och till filip och till sovmorgnarna och till skolfritt. ge mig fredag, nuuu! (eller fredag kväll rättare sagt)

idag kom skolkortet. till alla. utom till mig. varför kom det inget kort till mig?
jag hatar när världen jävlas! fast som tur var så scannade stina in sitt och skickade över det. så jag fick det ändå. haha DÄR fick världen så den teg!
Sp2i is tha shiiitt

Jaha joho nehe om man skulle ta och SKRIKA RAKT UT AV GLÄDJE?? :D mm det vore nått, men jag är lite rädd. är ensam hemma och det är mörkt ute :| tänk om det kommer nått läskigt, typ the ring-tjejen? aaaaah! nu får jag vara tyst, min dator är i källaren och in mot en vägg så jag ser inte vad som händer bakom mig (nu tittar jag bakom axeln hela tiden bara för jag skrämmer upp mig!!)

ferre..nån?


det ringde när jag stod i duschen förut så då fick jag kliva ur det varma vattnet och gå ut och svara. och när jag skulle gå tillbaka halkade jag på golvet. ajajaj!

jag får sjukt mycket bra musik av olivia :) det är rena rama julaftonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0