i aint joking baby

Mån 3 apr 2006 22:41 Övrigt, 12 läsare totalt
mwaaaa. min telefon är trasig och mitt huvud för ont. fleecen jag har på mig är på tok för stor och jag måste duscha för det orkar jag inte göra imorn. men jag har iallafall gjort historian :)

jag har en apelsin här bredvid som jag kanske borde ta och äta upp. men då måste jag ju ta bort händerna från tangentbordet och det blir en för jobbig process för att jag ska orka slutföra den.. oh på tal om blur (jag skrev "blir" fel först och skrev blur istället och därför kom jag att tänka på dom) så ska dom släppa en ny skiva som ska på foo fighters att skita på sig! dom sa det iallafall :D

jag är övertrött. förresten hade jag utvecklingssamtal idag. det var en otrevlig upplevelse där jag mest svarade "jag vet inte.." på alla frågor. "amanda, vad har du för mål i ditt liv?" "amanda, varför skolkar du?" "amanda, vad vill du bli när du blir stor?" "amanda, är det inte bättre att du tar tag i det här?" "amanda, vad vill du med ditt liv?" jag vet inte!
och jag kunde bry mig mer och det borde jag väl egentligen. men det är så sjukt mycket som man borde egentligen..

wannadies, oj oj oj :) bra bra bra hurra hurra huraaaaaa med två r

så länge våra hjärtan slår tillsammans

tralla la la. onkel tom är typ som jesus. det kom jag på idag på svenskan. tralalala. jag tror att det är slut nu. hmm.. ja, det är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0