hjälp!!

Ons 25 jan 2006 21:18
Övrigt, 30 läsare totalt


[16.17]

stellan är dum i huvudet! vår nya geografislärare är konstigkonstigkonstig och jag är rädd för honom. från och med idag. waah värsta utskällningen fick hela klassen och sen blev det knäpptyst och han hade inte sagt va vi skulle göra så alla bara satt och låtsasstirrade i böckerna och han stod där framme och spottade och fräste. och så började erik fnittra och då blev han så aaaaaarg!

"ALLA GÅR UT! DUU STANNAR KVAR! DU GÅR UT ALLA STANNAR KVAR! ALLA GÅR UT ALLA STANNAR KVAAAAAAR! GÅ UUUT SÅ STANNAR VI KVAR! GÅ UUUUUUUUT DÅ! ALLA GÅR UT DUSTANNARKVARDUGÅRUTALLASTANNAR!!!!!!!!!"

seriöst. han skrek verkligen så. ingen fattade vad vi skulle göra. det var lääskigt! och sen dampade han lite på alex. och sen avslutade han med att säga "jag brukar egentligen vara glad och snäll och säga nått roligt såhär på slutet. jag har skrivit en dikt som jag tänkte läsa men nu kan jag inte läsa den för om jag ska göra det behöver jag rätt stämning. här inne. (dunk på bröstet). men nu är jag inte i rätt stämning. så ni kan gå. "

jag saknar niiiklas! :( alltså han vi hade förut.

satt på café med ida och erik mellan klockan tio och typ halv ett. sååå mysigt. :) sen gick vi och åt. åh jag tycker om min klaass. vi har planerat massa vi ska göra tillsammans, hah.

och så har katjajäveln bestämt att vi ska redovisa på FREDAG! vi fick reda på det idag.. ååh jag hatar spanska..

och så är allt så rörigt. kan inte folk fatta att jag gjorde slut med min pojkvän för minde än en månad sen och kanske inte har kommit över det än? whaaa :|

el panico.


[19.45]

hej igen. nu har jag varit och solat. det var massa söta tanter i duschen som skrubbade ryggen på varandra :) dom stod liksom tre på rad, den ena på den andra liksom. dom var så sööta!

alltså det ger inget att skriva det där ^
jag förstår egentligen inte, jag uppdaterar min dagbok tretusenfemhundrasjuttionio gånger per dygn och det ända jag har att säga är en massa onödigt dravel. haha. puss.


[21.14]

ÅH! jorikjorikjorik!!
säg inte att det är ett jävla tjat för det vet jag redan att det är.
men jag tjatar ändå. fy fan vilken underbart härlig person. han får mig att skratta igen, igen, igen och igen och att glömma allt det jobbiga. det låter så klyschigt, men ååh vad glad han gör mig.

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0