geeeeeeeeeks

Tis 14 mar 2006 20:36 (Uppdaterad Tis 14 mar 2006 21:02) Övrigt, 24 läsare totalt
men vad sjukt.. vafan är det här för nått töntigt?? blogg. hahaha.
jag vill ha tillbaka den gamla dagboken som den konservativa kvinna jag är.

mc donalds. hmpfff.

ja iallafall. jag är sjukt trött för jag vaknade 02.33 i natt och somnade inte om förrän klockan 03.19 och sånt där stör min dygnsrytm något fruktansvärt, men det kanske ingen förstår mer än kalle.
min rytm <3


jag älskar jack white.
starka ord från mig men så är det.


snart helg. arvid har fest den 25:e men då är vi i danmark om jag inte missminner mig. köpte förresten biljetter till karlskrona idag! 588 spänn enkel. sjukt! och så ska arvid komma och hämta mig på torsdag så ska vi åka hem till honom och laga mat och se på film. eller så är det tänkt, får se om det blir av och så.


godnatt (jag måste sova för annars ballar min rytm ur)

ps. farfar ligger på sjukhus. det är hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0