fonus begravningsbyrå

Tors 2 feb 2006 22:18 Övrigt, 30 läsare totalt
[12:33]

vi två kommer aldrig att bli gamla och dö .

shit det är HELT sjukt! så fort jag sätter mig vid datorn blir jag helt mupptrött. jag måste gå och lägga mig.. efter att jag skrivit klart det här och ätit lite fika. eller ska jag vänta med fikat till efter sovet? för det är ju inte bra att dricka kaffe och sen sova. vi får see hur jag gör.

en sak till som jag inte vet hur jag ska göra med är kvällens träning. känner jag mig tillräckligt frisk? fan, jag vet inte :S jag brukar inte bry mig om jag är lite småsjuk, det är rätt mesigt att skita i träning enligt mig. meeen är jag bara småsjuk? huvudet gör fortfarande ont och näsan är helt täppt.. men halsen är det inte så farligt med. suck jag vet inte . men det blir nog inget lok. kanske en sväng med lovisa, bara jogg? jag får ringa henne så kan vi bestämma hur vi ska göra.

ohh. jag ska packa sen! för ola och jag åker ju imorn. det ska bli så roligt :) stockholm, bara ola och jag. hur fan ska det gå?? hur ska vi hitta till hotellet för det första? :p oh det kommer verkligen bli spännande. jag ska köpa mig nya jeans har jag bestämt mig för. och så ska jag köpa två läppglans på make up store och nånting på kicks, kanske den där parfymen som mamma och jag jämt luktar på. jao, vi får se hur det blir. MYSHELG iallafall :D

niels bohr <3
;)

jag handlade i d'art för första gången under min tid på folkunga idag! wiie. en chokladboll köpte jag. jag har inte ätit upp den än, ska ha den till fikat sen. mmmums ^^)
det ÄR som kalle säger! jag missbrukar verkligen den där smileyn. ^^). det är fult att skriva så men den är verkligen bäst, den passar in på typ allt som jag skriver.

naej men nej.
vi ska gå över stångån hand i hand.
woaa.

get my act together and start in school.
(alltså mina rubriker baseras på det första jag kommer att tänka på när jag ska skriva den)

[18:31]

det blev träning med lovi :) två varv på spåret - wie wie!
nu känner jag mig duktig. men frågan är ifall det var bra för mig och min sjukdom? :S vi får se, vi får se..


[22:15]

hmm.. nu ska kalle vara med imorn. han ska va med oss och se på tv på vandrarhemmet på kvällen. vaad tycker jag om det? jag vet inte. alltså, det är askul, men det här skulle bara bli en amanda-olaresa.. fast vi får ju hela lördagen sen för oss själva. och det ska bli jättekul att träffa kalle, jag har saknat honom. men ändå.

åh det blir alltid såhär!
:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0