fetiiisshhh

Mån 20 feb 2006 17:20 Övrigt, 28 läsare totalt
14.25

hahaha ooh ja nu är jag tillbaka.
party igår!
det var roligt och trevligt och allting. jag hade jättekul :)

you can't touch this!

dubbelsäng med linus, malin och love, ska det va så ska det vara dubbelsäng. och inte somnade vi förrän klockan fem idag heller, precis som vi sa! hah.

colin hay - overkill
sjukt bra låt.


jajo jag var helt död när jag kom hem i morse. trodde jag skulle spy hur mycket som helst, men jag fick i mig en macka iallafall. och sen somnade jag och sov tills typ nu. ska gå och ta en dusch snart, känner att jag kan behöva det. ;)

treeeeeee nu! är det inte helt.. helt.. sjukt fantastiskt och jättekul och.. och.. helt.. åååh :D


nu ska jag vara ensam hemma och städa lite. gu va skönt. :) haha.
vad är frihet?

mamma hade visst varit jätteorolig igår för vi missade ju sista bussen, och jag ringde hem jättefort och julia svarade.
- hejdetäramanda. vi missade bussen så jag kommer inte hem..
- hej! jaha nehej.. vart sover du då?
- nej asså jag vet inte.. men det löser sig..
- nu förstår jag inte! vart?
- haaahahahahahahahahaha hejdå!
och så la jag på.

haha, det är så typiskt mig. "det löser sig". men det gjorde ju det ! :)


16.19

shaaaaa jag orkar inte städa! har börjat med dammsugaren men jag måste svabba också. usch tråk fy suck. när alla andra i hela hela familjen är iväg och shoppar. la la li lala. menneee då kanske jag får de pengar som jag inte shoppar för idag till min resa istället och isånafall är det ju fett med vääärt.

haha okej om jag skulle ta och ta tag i det här nurå.

c i a o.


17.16


Från: Beckham
Skickat: Idag 17:02

Henric Carlsson säger att du är snyggast av alla tjejer i Sverige. Det känns väl bra va!?




hahaha. word.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0