fear

Ons 15 mar 2006 15:07 (Uppdaterad Ons 15 mar 2006 21:35) Relationer & Sex, 33 läsare totalt
everybody's got a hungry heart


hello saferide. jaja. skola idag, sket i både geografin och spanskan men jag är så sjukt trött på skolan nu igen. det kommer och går.

utvecklingsläger i helgen iallafall, det ska bli kul . hoppas jag. får se hur mycket jag kan träna och så :/ men det löser sig nog, jag lär ju träna även ifall det gör ont.

ola har tankat ett nytt spel. yes. ska till stan med mamma och josefina snart, tror jag.

seriöst jag har inget vettigt att säga. hejdå.


21.27


telefonen är upptagen. av mig.
och jag har spanskaprov på fredag som jag måste plugga till.

och så.

hejdå. och lina, we better talk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0