färdigpackad.

Fre 24 mar 2006 10:57 Övrigt, 24 läsare totalt
spring cup snart!

jag hoppas jag har allt mitt packat nu. det är en enda röra däroppe men jag orkar inte gå in och kika i röran utan jag tar med mig alltihopa. det är ol-väskan, en stor vanlig väska och så jordens fetaste kylväska. och kudden. herregud. hur ska jag kunna bära allt själv? :S

och så måste jag växla pengar också, har inga daanska.. men det löser sig, det gör det alltid. eller vad säger ni? :) iallafall så hoppas jag att det gör det.

kissnödig är jag också. OCH jag har tokont i magen hela tiden, framförallt i skolan eller när jag tänker på skolan. ibland gör det så ont att jag bara vill gråta, och nu är frågan; ska det vara såhär? njaejjee..

har bränt en spring cup-cd iallafall. med massa musik som jag tycker om men som ingen annan uppskattar, haha. så är det alltid. meene jag fortsätter försöka få alla att lyssna på min musik, för inte ska man ge upp inte! i am drowning in those eyes.

huuu nu knarrade det massa däruppe. tänk om det är en inbrottstjuv?? eller ännu värre - MORRAN! min hemskaste mardröm. huu nu började mitt hjärta slå tusen gånger så fort som innan..! :|



farmor och farfar var här igår, far fyllde ju år i förrgår utan att jag visste om det. jag menar, man får ju förvarna om sånt, men icke. jag köpte ett aftonblad till honom iallafall, och en glasstårta. okej, det var med hans ica-kort jag betalade, men det är ju tanken som räknas, visst?

gotta go.
hej dåååå. Puss och så (fan). NU KOM DET NÅN! pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0