:|

Tors 13 okt 2005 21:33
Övrigt, 14 läsare totalt


asså guuud mina födelsedagspengar tar slut huur fort som helst! idag köpte jag en handväska och ett par skor och så är över tusen spänn borta. gaash :|

ola fick ett mario party-spel i födelsedagpresent, och där ingår en mick som man typ ska prata i för att gubbarna ska röra sig.. så nu sitter mamma och ola inne på olas rum och spelar:
"run! run! RUN DÅ för helvete!" "freeze. FREEEEEEEEZE!!!"


vi åt på rendez-vous förut, julia jag och mamma. det var gott, men det medförde håll på mig och julia sen när vi tränade.

en mobil håller jag på att köpa också, men jag kan inte bestämma mig! :| antingen vill jag ha en för 700, och jag har i stort sett sagt till den snubben att jag tänker köpa den, men så hittade jag en annan som var billigare så nu har jag lagt ett bud på den också.. men jag har sagt såhär: om inte han som säljer den billigare telefonen svarat imorrnkväll så köper jag den första. okej? (och då försvinner massa pengar tiiill!!)

och den här textsnutten prickar preciiis in hur jag har det just nu:

här ligger ångest och prylar i drivor
(aaaah ni ska se mitt rum! KAOS!), jag unnar mig skivor (mjaaa, prylar överhuvudtaget)
dom hjälper mot ledan, precis som du
jag har tid, jag har lediga dagar, (ledigt idag) där jag sitter och klagar (jupp)
och längtar till fredan, precis som du






vadde hadde dudde da?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0