en svartvit timme till

Mån 5 dec 2005 11:54
Övrigt, 18 läsare totalt


09.54

snart börjar skolan. skolan. jag vill inte! varför kan det inte vara helg jämt för? :( attans dumveckor.

mjo den helgen som var var riktigt mysig och trevlig. jag var ju i göteborg och partille tillsammans med anna och lina :) och jag slapp åka hela resan ner ensam, för nånstans i närheten av gränna fick jag ett sms från linifini: "amanda, jag hoppar på din buss i jönköping!". såå jag slapp åka ensam resten av vägen! lina och jag babblade på om allt möjligt, ända tills lina tappade rösten. den kom inte tillbaka på hela helgen.

när vi kom fram mötte vi upp anna och sen åkte vi hem till lina. dom bor i ett jumbohus i mitten av tusen andra megahus. och dom hade jättefint!

i lördags for vi in till stora staden för julklappsköp. först gick det jättesegt, ingen hittade nååågonting, men sen när man väl köpt den första julklappen så flöt det liksom på, så att säga. man hittade julklapp på julklapp och nu är jag heelt klar med julklappsköpen! ååh vad skönt :) köpte till och med en tröja till mig själv.

mm och sen, efter massa timmars julklappsshopping, åkte vi hem till partille igen. vi åt middag och la oss nere i källarn för att vila fötterna lite. den vilan blev dock inte så lång, för runt halv åtta for vi iväg igen, denna gång mot liseberg och julmarknaden där! ååh, det var så mysigt och fint :) och det var första gången jag varit på liseberg utan att åka nått :P

jag köpte brända mandlar och anna och jag köpte sockervadd, mmmuums. jag tänkte vara smart och äta med vantarna på så att jag skulle slippa att bli kladdig om fingrarna, men då blev jag kladdig om vantarna istället och det var ju inte bättre det. :S mm och sen spelade anna på kexchokladjulet och var såhääär nära att vinna, dumma skithjul.

lördagskvällen ägnade vi åt fotvilning, godis-och-popcornsätning samt filmtittning. (bruce allmiiighty :D) och sen somnade vi.

igår degade vi. degade i sin fulla mening. vi duschade väl typ halv tre. innan det låg vi bara på madrasserna och åt godisrester och snackade. mys :)

mm helgen var verkligen lyckad. hoppas det blir en liknande snart! saknar er redan, tjejor :) och lina, krya på dig ;)

oj nu måste jag rusa till tåget.
baj baj!



11.51


måndagen är inte min jobbigaste skoldag. det kan jag inte påstå. nu är det ööver :) [jag har bara en lektion] men tisdagar är totally fucked up så därför kan man inte riktigt njuta av dum-måndagen. man tänker bara på imorn.


lalalaaa på fredag har jag spanskaprov och på torsdag filosofiprov. lalalalaaaa.

åh varför slutar alla syskon vid halv fyra den dag jag slutar tio i tolv? suck. sucksucksuck.
filip john dahlgren, kom och krama om mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0