du du du du dududu (en garde!!)

Sön 12 feb 2006 19:58 Övrigt, 30 läsare totalt

[01:00]

du du du du du du du du du duduu dudu du du dududu du du dudu ududdu ud du dudu du du du du du


huur ska jag orka vänta?
hur hur hru hurhurhurhurhurhurhru.
jag hoppas. jag hoppas att det blir så bra. så braaa.

imorn ska jag på fäktning och det ska bli kul för jag ska spöa skiten ur erik och widar. mohahaha.


[13.30]

jag somnade halv tre med världens leende på läpparna :)

och nu har jag varit på fäktningen! det var sjukt skoj! haha, fast jag fick inte slåss med erik eller alex. bara med lite småkillar men det räckte. jag var enda tjejen och ingen visste hur man skulle använda de två skålliknande saker som skulle föreställa bröstskydd för tjejer. så jag hade inga såna. hååårt!:p
en garde (hahaha :D)

idag ska jag städa, plugga, städa lite till, skriva en inbjudan, prata med jorik. det är typ det.

hajdaa.


[19:46]

Linus - If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide säger:
AMANDA GÅ OCH GÖR HISTORIAN

ojdå ojdå. jag kanske borde göra det.. men jag vet inte alltså jag orkar ju inte det är ju så mycket saker som jag hellre vill..

meeen. om jag skulle ta och ta tag i det hela. kanske. nån gång :) åååh. haha. before it is to late cause i miss you soooo
ecco ecco ecoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0